30 octombrie 2008

Aiurea

Contemplez trecutul, gandesc viitorul,
Traiesc momentul dar plang departarea
Hoinaresc aiurea prin lume, pe apa si uscat
Caut satisfactia ... dar ... nu o gasesc!



Visez la clipele petrecute cu tine
Mi-e dor de aerul respirat impreuna
Esti departe, sunt departe, de noi,
Aiurea calatoresc cu gandul!



Daca vreodata dragostea ta pentru mine
Se va scufunda in apa
Ca o ennorma si frumoasa epava
Atunci ma voi transforma in peste!
Sa-ti fiu alaturi doar.



Daca sunt aiurea si mereu departe
Ma gandesc ca poate
Dragostea ta se va stinge treptat
La fel ca lava unui vulcan...
In ce ma transform sa o aprind din nou?



Te iubesc la nebunie si chiar daca
Departarea ma face sa vars lacrimi
Ma gandesc mereu ca te am aproape
In inima mea si nu te voi uita...

3 comentarii:

Adrian Manolache spunea...

faina poezia;)

Adelina Rosca spunea...

imi plac poeziile tale...Sa stii ca un inger decazut nu ar fi in stare sa judece asa clar totul...Te felicit si iti doresc multa inspiratie si succes....
Pot pluti in fond...citindu-ti arta...Tu ma inveti sa zbor din nou...!

Numai bine ,
Adelina Rosca

Unknown spunea...

Frumoasa poezie...felicitari...sper sa intri candva pe blogul meu...am si eu cateva poezii scrise:)