26 martie 2011

Profunzime...de Daniel

Am nevoie de tine sa curgi prin mine,
sa ma tii in viata.
la fel cum tu, ai nevoie de mine,
ca sa treci prin viata.
simt cum ma arzi si imi provoci palpitatii
dar daca te las sa pleci ma apropii de NDE ( near-death experience)


Incerc mereu sa am grija de tine,
si sa te feresc de virusi si demonii din mine,
si nu e pentru ca esti o fire razbunatoare
ci de frica sa nu intru in soc anafilactic.


Numai gandul la tine imi provoaca extrasistose ventriculare,
privindu-te, sunt in pericol de tahicardie supraventriculara
iar caldura ta pe buzele mele 
e bypass-ul arterial coronarian de care am nevoie.


Si iti jur...nu te-as schimba de nici un fel si nici o culoare,
esti ceva unicat in viata mea, faci parte dintr-o grupa rara,
te pot vedea in fiecare fiinta..atata timp cat aceasta e muritoare,
dar tu nu esti, tu nu vei muri niciodata...


Si fara sa-ti dai seama faci parte din viata tuturor,
desi tu ai viata ta, forma ta
si traiesti in fecare lucru ce ne inconjoara
pentru ca in mintea mea nu esti limitata doar in forma ta proprie


Iar desi stiu, ca sunt multi ce te privesc,te studiaza,
sau au nevoie de tine in viata lor,sau te apreciaza pentru ceea ce esti...
tind sa cred ca sunt unicul ce iti savureaza cu adevarat gustul
e indragostit de parfumul tau si iti face rau numai ca sa te intareasca..


Sa iti demonstreze ca esti mai mult decat se asteapta oricine,
si poti lupta cu orice atat timp cat ai parte de sustinerea necesara.
as crede ca sunt nebun,si as intelege sa fiu acuzat de nebunie
dar tu...tu imi curgi prin vene..si tu ma faci sa fiu ceea ce sunt!

Niciun comentariu: