15 octombrie 2011

simplitate...

A mai trecut o zi, o alta zi in care
Zambetul tau a devent soarele meu.
A mai trecut o zi, plina de culoare

De la tine am invatat cum
E sa am rambdare, sa iubesc
Sa cred si sa sper mai mult.

Esti Tratatul meu cu pagini
Care asteapta sa fie scrise
Si care, e doar al meu...

Tu esti acela in a carui iubire cred
Mai presus de asta mereu,
Te rog ramai iubitul meu.

Imi lipsesti enorm de tare
In aceste zile parca sfasietoare
Dar, voi uita curand aceasta.

Ai inchis vrodata ochii gandind
La felul in care vrei sa fii iubit?
Inchide-i! spune-mi ce vezi?

EUinchid ochii si gandesc
Ca dulceata fiintei tale
E cea mai dulce alinare.

Ma pierd in ochii tai iubite
Si promit ca imi esti drag
Mereu ma gandesc la tine
Tu esti cel mai de pret al meu dar!!!

Un comentariu:

ana spunea...

Felicitari,foarte frumoase versurile,good work!!!