21 august 2013

Ma vei uita

Priveste-ma azi, cata vreme mai sunt eu,
Imbratiseaza-ma azi, cat timp mai am,
De maine, prin venele mele vor curge amintiri.
De maine, nu voi mai scrie poezii,
De maine, nu iti vei mai da seama
Ca eu nu sunt langa tine,
De maine, tu ma vei uita.
Vei incepe sa treci, fara sa ma observi,
Vei trece pe langa mine.
Vei simti mirosul apasator de cafea
Si cu greu crezi ca ,iti vei putea aminti
Ce amintiri trezeste cafeaua.
Sentimentul acela de deja-vu va fi mereu
Si in gandul tau te vei intreba: am cunoscut-o undeva?
Dar, iti va fi greu sa iti amintesti,
Voi fi de mult uitata in inima ta.
Poate maine vei intelege si tu
Asa cum vantul spulbera praful de pe strada
Ca zambetul tau, il voi uita...de maine.
Nu-ti cer sa ma iubesti, doar priveste-ma
Astazi, cat sunt inca aici, aproape de tine.
Ia-mi gustul in fuga de pe buze, ca un joc
Si pune-mi piedica, cat sunt in pantofii cu toc...
Doar asa, sa cad si tu sa ma prinzi.
Fa ce vrei tu, dar azi, si repede
Inaintea timpului nemilos, inainte de maine
Cand se va spulbera si putina fericire.
Doar azi...inainte ca prin venele tale
Sa curga fumul tigarilor si cafeaua rece,
Inainte sa uiti....cine sunt!

Niciun comentariu: